Sol och bad!

Hejsan!
För ett par dagar sedan kom jag ner till Skåne för att träffa min pappa innan skolan börjar och igår firade vi min syster i förskott för hon fyller nio år i morgon.
Idag har jag haft och kommer ha en riktigt bra dag. Det har varit väldigt fint väder så jag har legat och solat vid poolen hela dagen, badade även lite. Jag har nyss ätit middag och nu ska jag kolla på film och äta godis. Jag sprang nämligen 4.5 km idag så det fick bli belöningen, haha.
Glöm inte att ställa frågor på frågestuden om språkresan jag nyss varit på! Ha det bra så länge :)


Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

härligt!

2012-08-16 @ 20:30:45
URL: http://www.sandramusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0