Hos Martina!

Hej allihopa!
I morse hade jag fotbollsträning och det gick väldigt bra tycker jag för att vara inomhus. Nu har vi börjat spela inomhus fotboll en gång i vecka, inför en cup vi ska spela om några veckor. När jag kom hem och gjort iordning mig åkte jag in till stan med min syrra och shoppade. Köpte en hel del saker på rean som jag kommer visa någon dag, det var kläder från Monki och Hollister.
Just nu är jag hemma hos min kompis Martina och jag och min mamma kom hit vid fem och sen har vi ätit middag osv. Nu sitter vi bara och snackar om allt och ingenting.
Kommer inte hinna blogga mer idag så vi hörs i morgon! :)
En bild på mig som jag tog för några dagar sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0