Vill att våren ska komma!

Hej allihopa!
Idag har det varit en lång dag i skolan. Ganska tråkiga lektioner och på en lektion skulle vi bara lyssna i en hel timme, så långtråkigt! Men jag var tvungen att lyssna ordentligt så jag visste hur man skulle göra! Det var nämligen på slöjdlektionen, vi ska komma på själva vad vi vill göra och det ska finnas med ett viss antal saker på den uppgiften. Men jag får inte bara tänka på de tråkiga stunderna utan de roliga också! :)
Det har regnat hela dagen, men när jag skulle hem vid halv fyra/fyra så slutade det! Sen jag kom hem har jag städat lite och kollat på tv. Imorgon kommer två av mina vänner hem till mig och så ska vi laga mat tillsammas och ha filmkväll! Myyysigt! Vi hörs imorgon igen, god natt! :)
Jag kollade på lite bilder från våren 2011, och jag längtar verkligen tills våren kommer! Här kommer en våbild, bara för att jag längtar så mycket! :)

COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0