Bakelser

Hej allihopa!
Nu är jag hemma från praon, eller jag kom hem för ungefär en timme sen. Det har varit en lång förmiddag, men tiden har gått ganska fort för det var väldigt roligt. Föst fick jag göra en massa semlor (att de fortfarande säljer det?), sen fick jag dekorera tårtor, paketera och sen lite andra saker. Det var roligt, men nu är jag väldigt trött. Nu ska jag gå och lägga mig och sova i en timme, för jag har träning ikväll och då måste jag vara pigg och få lite mer energi för att orka!
En bild som jag tog härom dagen när det var väldigt fint väder!

COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Linnea [Fotoblogg]

SV: Tack fina du!:D



Allt bra??

KRAM

2012-03-26 @ 17:13:05
URL: http://linneaphoto.blogg.se/
Postat av: Paao

Förlåt för segt svar !



Men det är jätte bra med mig, hur är det själv?:)

2012-03-26 @ 17:48:10
URL: http://strawberryss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0