Hemkunskap

Hejsan!
Just nu är jag i skolan och snart ska jag ha engelska lektion så det blir ett kort inlägg. Idag är jag betydligt piggare och det känns väldigt bra! När jag kommer hem ska jag göra läxor och sen ska jag på fotbollsträning, så jag hinner tyvärr inte blogga då, därför bloggar jag nu. Ikväll är det dubbel avsnitt av Grey's Anatomy för det är säsong start! :D Jag bloggar kanske när det är reklam, men jag får se!
Här är en bild på några bullar jag bakade i morse på hemkunskap lektionen, med mandelmassa i :)


Kommentarer
Postat av: malin

sv, mysigt!!!

själv har jag gått på museum hela dagen (tråååkigt) menmen syster var nöjd!

Hoppas du får en fin kväll.

2012-03-07 @ 20:36:24
URL: http://malindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0