X-factor

Hejsan!
Idag hade jag endast en lektion i skolan och då hade jag spanska provet. Resten av dagen var jag och min klass på ett studie besök som handlade om att handla hållbart. Jag har inte så mycket att säga om det, det var bra och man lärde sig lite om att just handla hållbart. Jag hade en väldigt rolig dag med mina vänner och vid två tiden slutade vi. Strax efter två var jag hemma och efter ungefär en halvtimme efter jag kommit hem så somnade jag i soffan och sov i ungefär en och en halv timme. Ikväll har jag kollat på x-factor och ätit väldigt mycket godis och chips. Usch jag mår nästan lite illa nu och ångrar att jag åt så mycket. Haha jag antar att jag får skylla mig själv och förhoppningsvis lär mig något till nästa gång (vilket jag aldrig gör).
Just det! Jag har glömt att berätta en sak för er. Det är nämligen så att igår så bokade jag två biljetter till Twinight på biografen saga i Stockholm den 2 november. Då kommer de visa den sista filmen i Twilight serien, Breaking dawn del 1 och del 2. Jag hade helst velat gå på Twilight maratonet, men eftersom det börjar halv tre går jag fortfarande i skolan :/ Jag ska dit med min bästa kompis så det ska bli riktigt roligt och jag ser ifram emot det välldigt mycket eftersom jag är ett ganska stort fan av Twilight :D Är det någon mer som tänkt gå på det?
Nu ska jag  gå och lägga mig, god natt allihopa! :)
En bild från tidigare ikväll!
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Vad mums

2012-10-14 @ 22:39:09
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Popkungen

Hej fin blogg :)

2012-10-16 @ 12:43:00
URL: http://popkungen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0