Bästa dagen!

Hej allihopa!
Idag har det var en väldigt bra dag, en sån dag som var bra från morgon till kväll. I skolan hade jag så otroligt roligt och lektionerna kändes inte alls jobbiga utan allt flöt på bra. Jag blev dock lite trött mot slutet av dagen, så på svenskan när min lärare läste ur en ny bok som vi ska börja med, så somnade jag till. Det har aldrig hänt förut, men man blir så lätt trött av att bara sitta och lyssna i trekvart så jag råkade somna till, haha. Skoldagen slutade dock med idrott, vilket gjorde att jag piggnade till lite. När jag kom hem pluggade jag lite, kollade på filmen Taken 2 medan jag åt och sen åkte jag iväg på fotbollsträning. Träningen idag gick ganska bra, kunde gått bättre, men jag hade väldigt roliga i alla fall och det kändes som ett bra slut på dagen!
I morgon är det fredag igen, vilket ska bli så skönt! Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen, godnatt :)

COPYRIGHT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0