Solat

Hej allihopa!
Igår hade jag verkligen en bra kväll och filmen jag såg med mina två vänner var väldigt rolig! Den heter This is 40 för er som är sugna på att se en komedi på bio. Vi åt först mat tillsammans innan bio började och strax efter halv tolv var den slut. Jag sov hos min pojkvän inatt så åkte dit efter bion och sen idag tog jag bussen hem. Det har varit väldigt varmt och fint väder idag så jag var ute och solade i tre timmar samtidigt som jag gjorde lite läxor. I övrigt har det varit en väldigt bra helg tycker jag! Hoppas ni också haft en bra helg! :)
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Thea

Fin blogg! :)
Kolla gärna in på min blogg! Har en massa bilder uppe från min Londonresa nu;)
//Thea

2013-04-22 @ 20:22:00
URL: http://theas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0