Bra dag!

Hej!
Jag kan börja med att berätta att matchen igår inte gick så bra, vi förlorade och jag kan ju säga att jag inte direkt var nöjd med min insats. Men så kan det gå och det finns inte så mycket att göra åt det nu.
Idag var det första riktigt skoldagen och det kändes väldigt bra! Nu känns det bara bättre o bättre och jag börjar lära känna några nu, är inte helt forever alone i alla fall. De första lektionerna nu har vi gjort olika tester/diagnoser för att se hur man ligger till i de olika ämnena. Det är nämligen inte förrän nästa vecka som vi kommer börja med kurserna.
Efter skolan så träffade jag min pojkvän och några från min förra klass, så det var kul. Senare följde jag även med dem till träningen och så kollade jag på en liten stund innan jag blev hämtad av mamma. Ikväll har jag kollat på DN-galan och bara njutit av att inte ha några läxor/prov än. Jag skulle egentligen haft fotbolls träning, men vår tränare valde att ställa in det pga att vi haft så mycket fotboll den här veckan och vi måste ladda till helgens match. Hoppas ni haft en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0