Fredaaag!

Hej på er!
Nu är det fredag, vilket känns väldigt bra! Dagen idag har varit rolig och det har inte alla varit jobbiga lektioner. Nu i början går vi (som sagt) bara igenom hur kursen kommer se ut och vi har därför inte börjat arbeta än. På biologin gjorde vi äggfarkoster med den andra naturklassen, vilket var kul. Våran blev faktiskt väldigt lyckad och ägget höll!
Även om det var en lugn dag idag så fick vi våran första läxa, vilket var i matte. Jag kommer förmodligen göra den i morgon och på söndag, för snart ska jag till simhallen och motions simma med min pojkvän. Sen blir det fredagsmyyyys!
Hoppas ni får en härlig fredags kväll! :)


Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh, fredagsmys är det bästa som finns. :D
sv: Åh, jag blir så hjärteglad. Tack så hemskt mycket kära du! Lördagskram. ♥

2013-08-24 @ 15:34:10
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0