Sista dagen

Hej!
Nu är det inte långt kvar tills jag och min pojkvän ska åka till flygplatsen och ta flyget hem till Sverige igen.
Igår, vilket var den näst sista dagen här, så åkte vi till ett köpcentrum och kollade i affärer. Vi åkte även in till staden där vi gick runt o kollade innan vi åkte tillbaka till lägenheten. Innan vi gick ut för att äta middag så badade o solade vi lite vid poolen. Den sista kvällen här var väldigt bra och efter middagen så gick vi hem till några andra där jag och två andra tjejer satt på deras takterass och pratade. Det var väldigt mysigt och roligt att få prata o lära känna dem :)
Idag var det den sista dagen här och jag o min pojkvän åkte in till stan där vi gick till en pir och sen gick vi och kollade lite på en marknad. Det sista vi gjorde här var att åka till en saltsjö där vi badade, det var väldigt salt och på botten kunde man ta upp en hel näve med salt klumpar. Sjön var helt rosa som ni kanske på bilden nedan, vilket var speciellt.
Dagarna här har varit underbara och det känns trist att redan behöva åka hem, men jag kommer ha många bra minnen härifrån. Nästa inlägg jag skriver kommer jag vara i Sverige, ha det så bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0