Bra känslor

Hej!
Jag har verkligen haft det bra den senaste veckan och mycket av det tror jag framförallt beror på all träning. Jag har tränat var och varannan dag och jag mår så bra! Igår hade jag en vilo dag och enda sen jag slutade skolan vid ett pluggade jag hela dagen och sen när Danne slutat kom han till mig. Idag har det var en lång dag i skolan, men väldigt bra måste jag säga! Jag kom hem från skolan vid fem tiden och vid halv sju gick jag på ett "skönt" pass på sats. När jag kom hem åt jag en jättegod middag och kollade på Grey's Anatomy som gick på tv. Det var det sista avsnitten för iår så det var trist, men då har jag något att se framemot sen! Nu ska jag sova för jag är så trött efter den här dagen!
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0