Fotboll

Hej allihopa!
I morse vakande jag vid flera tillfällen, men valde att somna om igen, vilket kändes väldigt skönt! Sen när jag var tvungen att gå upp ville jag helst stanna kvar i sängen, men jag hade en fotbollsmatch att spela. De senaste matcherna har jag inte fått spela så mycket, på grund av att jag är ny och ligger inte riktigt än på samma nivå som de andra i laget. Idag var vi dock lite med spelare, endast en avbytare och då var två halvsjuka och en halv skadad. Därför var jag med i startelvan och fick spela hela första halvlek och en del andra. Det gick faktiskt bra och det var väldigt kul att få spela så mycket, det var tufft både att spela i värmen och motståndarna. Jag har fått några blåmärken som jag helst ville slippa nu när jag har bal på måndag, men sånt får man ta. Fick som tur var inte en decimeter stort blåmärkte på benet som jag haft i en och en halv vecka men som tur har hunnit gå bort nu.
Idag fick jag även hem mina klänningar som jag har sytt upp så nu är det bara för mig att välja, den röda eller rosa. Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt, är helt slut i kroppen efter dagens match, hoppas ni får en riktigt bra kväll allesammans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0