Snart påsklov!

Hej allihopa!
Igår var det en bra dag i skolan då vi bland annat kollade på film och åt tårta på den ena lektionen så det var kul. Sen i allmänhet var det en riktigt bra dag, hade träning på kvällen och det var skönt att för en gång skull spela när det är lite varmare ute. Nu är det i alla fall plusgrader på dagarna, vilket är väldigt skönt!
I morse vakande jag upp och var förkyld plus att jag inte sov så mycket som jag behövde i natt, så jag har varit lite trött och hängig under dagen. Har trots det ändå haft en bra dag, nu ikväll kollade jag på Grey´s Anatomy och så håller jag på och packar för i morgon direkt efter skolan ska jag ner till skåne med alla syskonen. Det ska bli riktigt kul och det ska bli skönt att komma ner dit och bara ta det lugnt. Ska vara där hela påsklovet som jag har hela nästa vecka.
Här är en liten påskig bild eftersom det snart är påsk!
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Underbart!
sv: Nämen åh, tack så hemskt mycket kära du! Så väldans glad jag blir, verkligen.
Torsdagskram. ♥

2013-03-28 @ 18:09:17
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0