Lördag

Hejsan!
Idag kom hem jag vid elva och sen pluggade jag lite innan jag åkte iväg med min kompis för att kolla på fotbollsmatch. Efter matchen när jag kommit hem så gjorde jag i ordning mig och åkte iväg till mormor för att fira hennes man som fyller år. Vi åt buffé och sen efter ett tag gick jag ut med två småtjejer som var där innan vi gick in och fikade. Nu har jag precis kollat klart på ett gossip girl avsnitt och nu ska jag gå och lägga mig för i morgon blir det en lång dag med mest plugg. Hoppas ni haft en bra dag!
Jag har verkligen bild brist nu och har inte fotat på väldigt länge nu, vilket är synd. I morgon innan jag börjat plugga ska jag dock gå ut och fota lite!
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack!

Fin bild:)

2013-05-05 @ 10:03:51
URL: http://idlio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0