Dagarna rullar på

Hej! 
Jag har inte bloggat på flera dagar på grund av massa olika anledningar. I helgen var jag hos Danne där jag var med o firande hans mamma. På söndagen blev det plugg så gott som hela dagen då jag hade kemiprov igår. Jag har även hunnit med en del träning som vanligt.
Idag började jag dagen med nationellt prov i engelska, sedan gick jag i skolan till halv ett. Då gick jag och kollade i affärer och sen gick jag tillbaka till skolan för att räkna matte. Vid fyra tiden mötte jag min pojkvän och en kompis och då gick vi och tränande tillsammans på sats. De provtränade nämligen där idag och nu ska de förmodligen börja träna där också så det ska bli kul att få sällskap ibland! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0