Det sista innan lovet

Hej hej!
Dagarna bara flyger fram och om en vecka ligger jag i en solstol och bara tar det lugnt, åå vad jag längtar! Idag hade jag sov morgon och fick därför sova många timmar i natt, vilket var skönt. Dock hade jag ändå en lång dag i skolan och slutade klockan fem, men dagen i skolan var skön ändå. På idrotten hade vi gymnastisk, vilket var roligt men samtidigt lite läskigt, sen sista lektionen på engelskan kollade vi bara på olika roliga filmsnuttar (då vi ska ha en presentation efter lovet om humor). Direkt efter jag slutat så gick jag o träna och när jag kom hem lagade jag mat med hjälp av min pappa som gav några bra tips om man jag kunde göra med kycklingen som mamma hade tagit fram. Det blev faktiskt väldigt lyckat måste jag säga! Ikväll har jag suttit och pluggat så mycket jag hunnit och jag försöker hinna med så mycket som möjligt nu innan jag åker. Hoppas ni haft en bra dag! :)
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0