Städning & shopping

Hej
Två kvällar i rad nu har jag varit jättetrött och tröttheten har kommit väldigt tidigt (runt sju tiden), dock har jag inte gått och lagt mig för det, men det är tråkigt att vara så trött för man orkar inte göra de saker man velat eller behövt. Igår hade jag en lång dag i skolan och tränade på gymmet direkt efter så det kanske inte var så konstigt då om jag var trött.
Idag började jag dagen med att plugga och kolla på några OS tävlingar, vilket var kul! Sen städade jag innan jag åkte iväg för att kolla i affärer, då det var en del saker jag behövde. Annars har jag inte gjort så mycket mer och nu ska jag sova. Jag ska upp tidigt i morgon för att träna och sen ska jag plugga hela dagen, så det blir en vanlig söndag för mig. All snö är så gott som borta nu, vilket känns tråkigt för då blir allt så mörkt, om det är vinter ska det vara snö, därför blir det en snö bild.
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0