Stafett och plugg

Hej!
Igår gick jag o la mig redan vid tio tiden och sen gick jag upp vid halv åtta för att gå o träna på gymmet. Jag hade som mål att vara där klockan nio när de öppnade och sen hinna köra igenom mitt träningsprogram så jag var hemma innan herrarnas stafett började. Jag kom hem vid tjugo i elva och hann duscha och äta innan jag slog mig ner i soffan. Det var riktigt kul o se att Sverige gjorde så bra ifrån sig både igår och idag! Sen var dock damernas loppet igår mycket mer spännande och att de inte tagit guld i stafett på flera år kändes extra kul! Resten av dagen har jag pluggat och sen klockan halv fyra har jag varit hemma hos min pojkvän. Jag börjar tidigt i morgon så jag kommer nog inte vara vaken så mycket längre till då jag börjar bli väldigt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0