170114

Hej!
Nu ligger jag i sängen och kom hem från skolan för inte så länge sen. Det sista jag gjorde idag var att skriva ett biologi prov och jag vill inte ens veta resultatet, vissa frågor kunde jag verkligen och kunde skriva mycket på och andra förstod jag inte ens frågan. Jag tycker provet var ganska svårt, men hoppas att det gick bättre än vad det kändes som. Nu väntar jag på att jag ska kunna åka till min pojkvän där jag ska sova ikväll. Mitt busskort fungerar nämligen inte av någon konstig anledning och mamma svarar inte i sin telefon så jag vet inte vad jag ska göra. Får väll vänta tills hon kommer hem eller nått. Min dag har varit sådär, men jag hoppas det blir bättre sen.
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0