Bra avslut på en tuff dag

Hej!
Idag har jag haft en bra dag förutom att jag varit väldigt trött över huvud taget. Igår kunde jag inte somna och jag har verkligen ingen aning om varför, det tog nästan en timme och under hel den tiden försökte jag verkligen sova. Strax efter tolv föll ögonlocken ihop i alla fall. Idag har jag pluggat väldigt mycket matte och när jag kom hem vid fem tiden gjorde jag klart min svenska uppgift och skickade in den. Nu ikväll gick jag på yoga och det var så otroligt skönt, speciellt efter dagens pluggande. Är helt mjuk i hela kroppen nu och kommer säkert inte ha några problem att somna. Jag ska upp tidigt i morgon för att gå till min PT för första gången så det är jag riktigt taggad på! Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: linda risberg

Duktig du är Malin! :D

2014-01-22 @ 17:58:41
URL: http://lindarizberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0