Intensiva dagar

Hej!
Igår hade jag en väldigt lång dag på så sätt att jag gick upp tidigt och gick o la mig sent. Dagen var väldigt intensiv och på kvällen var jag alldeles för trött för att orka blogga. Jag träffade som sagt min PT för första gången igår innan skolan och det kändes jättebra efteråt. Jag fick ett träningsprogram som jag ska följa (för uppnå mitt mål) i fyra veckor tills vi ses igen och ska då se hur mycket starkare jag har blivit. Det känns väldigt skönt och kul nu när jag vet exakt vad jag ska göra när jag kommer till gymmet och det är inte ett lätt program jag fått heller, utan det är väldigt tufft, vilket det självklart ska vara för att det ska ge något resultat. Idag har jag jättemycket träningsvärk från igår då jag både fick testa på olika maskiner på gymmet och sedan hade vi gym även på idrotten. Därför hade jag en vilodag idag och sen har jag även nationellt prov i matte i morgon så jag kände att jag ville kolla igenom matteboken i lugn och ro utan att känna mig stressad. Jag kommer gå och lägga mig nu för att jag ska få så mycket sömn som möjligt tills i morgon. Det är ganska nervöst eftersom det är det här provet som är avgörande för vad jag får för betyg i den här kursen, men det känns bra så jags ak göra mitt bästa i morgon. Hoppas ni haft en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0