Mot Sätra

Hej hej!
Idag vaknade jag upp med världens träningsvärk i hela kroppen och det är inte särskilt lätt att röra på sig, känner mig som en stel gammal tant. Jag började att äta en super god frukost som ni kan se nedan, gröt med blåbär i, ananas och ett glas med mjölk. Jag har precis gjort i ordning mig klart och snart ska jag gå ner till centrum där jag ska ta buss och sedan tunnelbanan till Sätra där jag ska kolla på när mina vänner tävlar. Det ska bli väldigt kul o kolla på och jag hoppas det kommer gå bra för dem. Jag vet inte riktigt när jag kommer komma hem idag, men då kommer jag i alla fall göra lite läxor och bara ta det lugnt. Hoppas ni får en fortsatt bra dag! :)
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Gott :) hoppas du får en bra dag!

2014-01-26 @ 13:12:05
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: ida foto. ♛

så gott!!

2014-02-02 @ 19:20:07
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0