Studiedag

Hej!
Innan jag berättar om hur min dag har sett ut idag tänkte jag berätta lite om gårdagen. Min söndag började med ett spinning puls pass med min kära mor, sedan pluggade jag, städade och gjorde i ordning mig för att åka till min morfar. Där åt vi en jättegod tysk middag och sedan en jättegod tårta som de hade bakat.
Idag har jag haft studiedag, vilket varit väldigt skönt då jag inte behövt gå upp lika tidigt. Jag var dock ändå uppe vid åtta för jag ville hinna med så mycket som möjligt idag. Trots att jag hade studie dag så var jag i skolan i två timmar för att gå på extramatte, vilket kändes bra efteråt att jag gick på. Sedan vid två tiden kom min pojkvän till mig och var här i någon timme innan han skulle iväg på träning. Sen dess har jag suttit o skrivit på en svenska uppgift som ska in i morgon, räknat matte och även gått på ett effektivt konditionspass. Hoppas ni haft en bra dag! :) En bild från tidigare idag :)
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0