Toppen träning

Hej!
Igår bestod mig dag av skola som vanligt och sedan plugg träning och sen ännu mera plugg, alltså en ganska vanlig dag. Det enda som var annorlunda var att vi började med fysik, vilket är kul och vår läraren verkar vara jättebra!
Idag var det en ganska tuff dag i skolan för jag kände mig trött och hade lite ont här o var efter gårdagens brottning på idrotten. När jag kom hem somnade jag i sängen och sov en halvtimme, vilket jag verkligen behövde. Jag var mycket piggare när jag vaknade och kunde fortsätta plugga innan jag åkte iväg för att träna. Dagens träning var riktigt bra och roligt! Först började jag med cykling i 30 minuter och sen ett intensivt core pass på 30 minuter (gud vad jag kommer ha träningsvärk i morgon). Efter träningen hade jag massa energi och kunde verkligen koncentrera mig på att plugga och pluggade väldigt effektivt i 2-3 timmar. Jag har nämligen biologiprov i morgon som jag har pluggat stenhårt till. Det enda jag ska göra nu är att sova så jag orkar skriva prov i morgon i flera timmar. Hoppas ni haft det lika bra som mig, god natt! :)
Så här har det sett ut utomhus ett tag nu och jag tycker det är såå fint! :)
 
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0