12/3-2014

Hej!
Idag började min dag med utvecklingssamtal, vilket inte är en favorit, men klart nu i alla fall. Sen hade jag en bra dag i skolan och eftersom min svenska lektion var inställd igår var den inställd idag med och slutade tio över två, vilket var jätteskönt. Efter skolan pluggade och blev klar med en del saker, vilket var jätteskönt. Ikväll gick jag på spinning puls och det gick jättebra så det var kul. Jag har även kollat på Grey´s Anatomy som jag fortfarande (efter alla dessa år) älskar att kolla på. Jag börjar tidigt i morgon så ska gå o lägga mig nu, hoppas ni haft en bra dag! :)
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Jättefin bild :)

2014-03-13 @ 06:19:31
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0