Dubai inköpen

Hej!
När jag var i Dubai shoppade vi inte så mycket, då vet mest låg vid poolen eller stranden. Dock hittade jag några saker som jag tänkte visa er. Först hittade jag ett par träningsskor som jag lääääänge letat efter så det kändes hur bra som helst och det var det enda jag ville hitta när jag var i Dubai. Jag köpte de även för ett väldigt bra pris så det kändes toppen. Sedan hittade jag även en klänning som jag tidigare berättade om och jag hade på mig den sista kvällen och jag älskar den! Sist och faktiskt minst köpte jag en lite souvenir, jag samlar nämligen på såna och har hittills fyra stycken (London, New York, Paris och nu Dubai).
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0