Sista maj

Hej!
Igår var det en helt underbar dag med jättefint väder så jag var ute så gott som hela dagen. Jag började dagen med attt testa på en trännings-app där jag körde ett helkropps pass på 16 min och man kan även köra på 25 och 40 minuter. Jag låg vid poolen hela dagen och solade och under eftermiddagen övningskörde jag lite. På kvällen åt vi middag ute och till efterrätt åt vi en rabarber paj som blev hur god som helst! Jag tycker paj är så himla gott, men jag äter det så sällan så jag njöt verkligen.
Idag vakande jag vid halv nio och då gick jag upp och duschade och gjorde i ordning mig. Jag tänkte först börja med att träna, men det känns som att jag håller på och få ont i halsen så jag ska avvakta lite, då jag verkligen inte vill bli sjuk. Nu ska jag snart äta frukost och sen ska vi åka till farmor, sen får jag ser vad vi gör resten av dagen. Kommer i alla fall bli lite pluggg för min del, då jag måste pluga till mattteprovet jag har på måndag. Hoppas ni får en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0