Dagar som varit

Jag ska berätta lite vad som har hänt dom 2 senaste dagarna. Igår så hade jag fotbollsträning. Men det var inte en vanlig träning. Vi spelade inte fotboll, vi hade Aerobix istället. Det var en i laget som hade en mamma som jobbade med sådant. Efter det så duschade man där och satte på sig vanliga kläder. Sen åt vi mellis där. Man fick bröd, frukt och en festis. Efter vi hade ätit melis så gick vi till Magasinet som ligger vid Juringeskolan där vi skulle ha en Kickoff med fotbollen.
Först så hade vi en föreläsning med en hämlig gäst. Gästen var en tjej som jobbade som frisör och hon var sminkexpert. Hon visade ett sätt som man kunde sminka sig. Hon visade på en i laget som hon kände. Efter det så åt vi mat. Man fick kyckling med potatis och bearnaisesås. Sen så gick vi igenom år 2010 och överblickade år 2009. Efter det så fick vi efterrätt och sen på övervåningen så åt vi chips och hade som ett disco. Jag har inte riktigt lärt känna någon i laget än men på Kickoffen så var det en tjej som drog med mig och Ebba på olika saker. För hon ville att vi skulle vara med. När det nästan var slut så samlades alla i matsalen för tränarna skulle ge oss en varsin sak som tack för att vi kunde komma. Man fick som en liten väska som det låg lite olika saker i : 2 små godispåsar, nagelfil, liten almenacka med en penna till och shampo :D
Sen när dom delat ut det så kom min mamma och hämtade mig och Ebba, för Ebba skulle sova över hos mig samma natt. När vi kom hem så kollade vi på Robinson och åt lite godis. Efter Robinson så kollade vi på en film som hette 28 dagar. Vi kollade inte på hela filmen för vi blev trötta och gick och la oss. vi kunde inte riktigt sova så vi pratade lite och skrattade.
Nästa dag på morgonen så vaknade jag 09:10 men då sov Ebba så då läste jag till klockan 10:00 för då vaknade hon. När hon vaknat så gjore vi iorning oss. När klockan var halv två så kom Ebbas mamma och pappa och hämtade henne för dom skulle på Julmarknad och vi skulle till våra kusiner för vi skulle fika där. Vi kom till våra kusiner klockan fem och då fikade vi med lite glögg, bullar och pepparkakor. Sen efter 1 och en halv timme så åkte vi hem. Ja det var nog allt jag gjort dom senaste dagarna.
                                                   
Hej då.

Kommentarer
Postat av: Gabby

Kuligt :D

Vi ska på julmarknad på stan med klassen imorgon :) <3

2009-12-07 @ 20:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0