Första snön

Nu har äntligen första snön kommit. Det har ju kommit lite snö innan men nu har det till och med lagt sig på marken. Idag i skolan så hade vi bara 2 lektioner, och det var matte och bild. På bilden så målad vi våra skulpturer som vi hade gjort veckan innan. Sen så kollade vi också på när 5:orna hade Lusia uppvisning. Efter Lusian så var det vår klass som ställde tillbaka alla borden och stolarna. Sen efter vi hade gjort det så hade vi rast, och när rasten var slut så ställde jag mig utanför Dannes klassrum för jag skulle säga " Grattis på namnsdagen". Men Hanna hade glömt bort det så hon sa det till han efter maten istället. Dom sista minuterna innan vi slutade så fick alla i skolan en peparkaka och ett festis, som vi åt medans våran fröken läste ur en bok. Det var jag och Hanna som hämtade pepparkakorna och festisen, för Maria hade glömt det. Men nu ikväll så ska jag kolla på Idol-finalen med familjen och äta godis. Jag undrar vem det är som kommer vinna melllan Calle och Erik. Jag tror nog att det blir Erik, men jag vet inte till 100%. När jag var ute för bara några minuter sedan och skulle slänga soppor och hämta posten så tog jag ett fotto på snön som låg på motorhuven.

                 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Yey snö !! =D <3

2009-12-11 @ 17:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0