Frost

Hej, dom senaste dagarna så har det varit frost ute och väldigt kallt. Det känns som att det är minus ute till och med på dagarna. Men det har även varit fullmåne  i 2 dagar nu. Idag så tog jag spruta mot svininflensan, det gjorde inte alls ont men det verkade som att dom andra tyckte det. Jag tycker att det känns helt som vanligt. Men jag gick ändå inte på fotbollträningen för att jag kände mig trött och lite hängig. Men bara för att vi tog spruta så fick vi sluta 1 timme tidigare :D För vi skulle igentligen haft jumpa men den blev inget bara för att dom tyckte inte att vi skulle behöva ha jumpa efter vi har tagit spruta. Men jag får se fall om jag mår dårligt i morgon eller har ont i armen. Men jag tror inte det för alla dom andra gångerna jag har tagit spruta så har jag inte blivit sjuk.

            

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken cool bild =D <3

2009-12-05 @ 12:25:31
Postat av: Gabby

Jag fick inte ont i armen alls :DD

2009-12-05 @ 18:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0