Julafton

Heej. Igår var det Julafton och när klockan var runt 14:30 så hade alla gästerna kommit. Vi fikade lite och sen när klockan var tre så dom som ville kunde kolla på Kalle Anka. När klockan var fyra och Kalle Anka var slut så åt vi Julbord. Vid det här laget så fanns det mycket paket under granen och mina yngsta kusiner i Stockholm är Hugo och han åt upp först så då skulle dom ju kolla på alla julklapparna som var hans. När alla hade ätit färdigt så var det dax för julklappsutdelning. Jag fick det här...

         
          Filmen Marley & jag.

    
     En Rubik´s Kub.

         
          En ny mobil :D

    
     En ny almenacka och en...

         
          tröja.

Det var några av dom Julklapparna jag fick. Jag fick även: En penna, ett par vantar, pengar, mascara och ett överkast. Men jag kommer att få lite flera paket sen när jag kommer till pappa.

Kommentarer
Postat av: Gabby

Gud vilken fin tröja!

2009-12-26 @ 09:13:31
URL: http://vadsjuttonskadenheta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0