Mycket snö

Hej, idag har det varit en snöig dag, det snöade jätte mycket igår så det är 2 decimeter med snö ute nu tror jag. Men just nu så är de snöstorm ute. Idag så har jag haft det jätte roligt. Ska rabbla upp alla dom roliga sakerna. Vi hade fotboll på jumpan, sista lektionen så skrattade jag och Hanna ganska mycket, man skulle rita en gammal gumma och man hade bara 2 minuter på sig så de blev lite konstigt, sen skrattade jag, Ebba och Hanna skrattde ganska mycket för lite andra saker också (minns inte vad vi skrattde åt igentligen xD). När klockan var ungefär 5 så åkte jag och mamma till Skärholmen för vi skulle köpa lite Julklappar. Vi var där till sju och sen åkte vi hem.

         
     Dom här bilderna är var tagna igår (15/12).
    

Kommentarer
Postat av: Gabby

Det var så mycket snö så tåget hem från skolan var försenat i 2 timmar :O

2009-12-19 @ 08:25:42
URL: http://vadsjuttonskadenheta.blogg.se/
Postat av: Malin

Det är fiint med snö.

2009-12-20 @ 00:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0