Gröna Lund!!!

Igår var jag och min familj och Gabby på Gröna Lund, vi hade det jätte roligt!!!
Jag mins inte exakt villken årning vi åkte men på ett ungefär.
Vi gick först till...

Lustiga Huset,

och sedan till...

Pop-expressen,

och sedan till...

Kvasten,

och sedan till...

Jetline,

och sedan till...

Skrattkamaren

och sedan till...

Spökhuset,

och sedan till...

Katapulten,

och sedan åt vi mat.
Efter det så gick vi till...

Bläckfisken hihi,

och sedan till...

Extreme,

och sedan till...

Pop-expressen igen,

och sedan ville jag
åka Insane, men
det ville inte Gabby, så vi gick
till Olivia, Amanda och
Sebastia, och frågade om
dom ville åka med mig.
Det ville dom så jag och Olivia...
Insane 

åkte tillsamans.
Den var den roligaste
karusell jag har åkt.Men sedan
åkte vi...

Katapulten igen,

sedan gick vi till...

Lustiga huset igen,

och det var den sista vi var på,
sedan köpte jag 2 klubbor,
och sedan åkte vi hem.

Kommentarer
Postat av: Summerchild (Hanna)

Orättvist! Har inte varit på Gröna Lund på hela året! Fast har varit i Frankrike, kom hem igår ^^ Kolla min blogg för mer info. :D

Kram,

HonMedSolbränna

2009-07-24 @ 21:23:31
URL: http://anotherday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0