Husbilssemester

Jag, pappa, Åsa och mina syskon var iväg men vår husbil som vi köpte för inte så jätte länge sedan.Vi åkte till ett hav där vi var resten av dagen.Det var jätte varmt i vattnet för det ver så långgrunt. Efter vi varit där och solat, badat, ätit glass, och plockat snäckor, så åkte vi iväg och skulle se fall om vi hittade ett sätte att vara på under natten. För man fick inte övernatta på stranden. När vi åkt en bit så hittade vi ett kampingsälle som vi kunde vara på natten. När vi parkerat där så gick vi till en resturang och åt mat, jag tog en pizza och det gjorde dom andra med för det fanns inte så mycket att välja på. Sen när vi hade ätit klart så gick vi tillbaka till husbilen och spelade kort och åt godis. Efter vi spelat klart så var Ozzy kissnödig så jag, Angelica och Gabriella gick ut med honnom. När vi kom tillbaka så var klockan ganska mycket så vi gjorde iorning oss och gick och la oss. Jag läste lite innan jag somande. Nästa dag så åkte vi till en strand där hundar fick vara på så att Ozzy kunde bada i vattndet. När vi varit där ett tag så åkte vi till olika affärer och handlade lite olika saker, även godis som vi kunde ha på hemvägen. Sen åkte vi hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0