Jippi, Liseberg!!!!!

Jag var på Liseberg i Göteborg den 13/7-09. Jag, pappa, Åsa, Amanda och Sebastian var iväg med husbilen till Göteborg, för Emil skulle spela Gothia Cup. Och när vi ändå var där så var vi på Liseberg. Jag åkte karusellerna med Amanda och min kusins kompis men min kusin ville inte åka nått, vi åkte först...


Kanonen, och den var den
bästa av alla som jag åkte,
och sedan åkte vi...


Balder, och den är alltid rolig,
sen så åkte vi...


Lisebergbanan, och den är också alltid rolig,
sedan åkte vi...


Uppswinget, den hade jag aldrig åkt innan,
men jag gillade den så mycket så jag åkte
den en gång till, sedan åkte vi...


Flumeride, och jag blev jätte blöt, för att vi var
fem personer och då blir det så tungt,och
dessutom satt jag längst fram,eftersom
att jag blev så blöt så köpte pappa en tröja
till mig som det stog: I love Liseberg.
Och flumeride var den sista jag åkte.

Men vi var inte bara på Liseberg där, vi kollade också på matcher.Den dagen
vi var på Liseberg så var det ganska fint väder, ibland var det jätte soligt och ibland
 var det molnigt och till och med lite regn.

Och nu är jag hemma i Stockholm igen.


Kommentarer
Postat av: Gabby

KUL! :D

2009-07-18 @ 09:05:28
URL: http://aprikosblomma.blogg.se/
Postat av: Malin

Aaaa de var jätte roligt!

2009-07-19 @ 13:24:11
URL: http://summershadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0