Sommardag

Idag så skulle Amanda passa våra granars barn, och dom skulle ut i skogen och plocka blåbär så jag följe med. När vi hade varit i skogen i 75 min så hade vi plockat 4 fulla matlådor, och då gick vi tillbaka. Men sen när vi kom tillbaka så var dom hungriga, så vi gick ner till Centrum och åt på macdonalds, jag åt kyckling bitar och domandra hamburgare. Eftersom att vi hade plockat så många blåbär så skulle vi göra blåbärspaj, men då behövde vi vaniljsås, så vi köpte det när vi ändå var i Centrum. När vi kom hem så gjorde vi blåbärspajen, det tog inte så lång tid. När vi ätit klart så ville dom spela fotboll på deras tomt så vi gjorde det. Det var så varmt efter vi hade spelat fotboll så vi sprang i deras vattenspridare. Efter det så kom deras mormor & morfar hem till dom kulle passa dom tills deras föräldrar kom hem. Den dan kan jag kalla för sommardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0