Bakade bullar

Igår väckte pappa mig tidigt för han skulle skjutsa mig till farmor, för jag skulle vara där idag och baka bullar och bröd, medans pappa och Åsa hämtade Angelica och Gabriella i Stockholm. När vi bakade bullarna så bakade vi två satser den ena med kanel i och den andra med mandel. Sedan efter det så vilade vi med bakandet och läste lite, sen när vi läst klart så fikade vi med bullarna vi bakat. Sen efter det så bakade vi brödet. Sedan när vi hade bakat klart brödet så skjutsade farmor hem mig. På vägen hem så skulle hon köpa lite mat och då fick jag en påse med godis, och sen när jag kom hem så fryste jag in bullarna. Och när jag gjort det så gav jag Ozzy kvällsmat och gick ut och gick med han.Efter det så fick jag lite tid över innan dom andra kom hem, så då gick jag in på datan och tänkte blogga men internet funkade inte så jag kunde inte det, men nu funkar det så jag bloggar nu i stället.

Kommentarer
Postat av: Gabby

Det var väl hos din farmor vi bakade bullar när jag var med dig i Skåne?

2009-06-20 @ 16:11:29
URL: http://aprikosblomma.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja jag bakade hemma hos farmor, till midsommar.

2009-07-08 @ 14:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0