Jordgubbstårta

Igår efter skolavslutningen så åt vi i min familj jordgubbstårta som min mormor hade bakat. Ebba min kompis följde också med hem till mig och åt jorgubbstårta. Sen när vi ätit kalrt så skulle jag åka tåg till pappa, och eftersom Ebba var hemma hos oss så vinkade hon hej då till mig på tågstationen. Efter 3 och en halv timme på var jag framme allt hade gott bra när vi kom till huset så åt jag mat och sedan åkte vi iväg för Emil, Åsas barn hade en match som vi kollade på.Efter matchen åkte vi hem och jag och pappa kollade på matchen Sverige-Malta. Men vi missade första halvlek. Det blev 4-0 till Sverige. Efter matchen så kollade vi på en film sen gick vi och la oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0