Midsommarhelgen

Nu ska jag berätta när jag och min familj var på våra kompisars landställe och firade midsommar.Eftersom att jag inte mins exakt vad vi gjorde, så skriver jag en lista på vad vi gjorde.Vi...

Åt god mat
Åkte ring efter båten
Lekte burken
Gjorde midsommarkransar
Spelade kubb
Badade i tunna
Åkte båt
Solade
Lekte vinken
Spelade buzz
Spelade kortspelet bubblan
Åkte fyrjuling
Fiskade
Kollade på Mr.Ben
Kollade på ormar i en vedhög
Lekte med hunden Tessi och
hoppade stutsmatta.

Det var nog allt jag kommer på nu.Men jag vill bara säga att det var jätte kul där, och eftersom att dom har en sån stor tomt så var det kul att köra burken och vinken, och sen så träffade jag 2 nya personer i min ålder som var jätte snälla, som heter Petra och Felicia. Ja, jag kan ju säga att jag hade det bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt! :)

2009-06-27 @ 17:02:56
Postat av: HunnyBunny

Oj glömde; Från Hanna. Hanna H! :D

2009-06-27 @ 17:03:26
Postat av: Gabby

Vad mysigt! Är du hemma nu? :)

2009-06-30 @ 23:50:24
URL: http://aprikosblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0