På marknad

Igår så vaknade jag och mina syskon nästan samtidigt. Först vaknade Angelica kl 07:50, och jag 08:00, och Gabriella 08:05. Sen när alla vaknat så gick vi upp och åt frukost.Sedan duschde jag och satte på mig kläderna och borstade tänderna.Idag skulle vi på marknad i Klippan.Det tog inte så lång tid att åka dit. Men när vi var framme så ville Gabriella åka en karusell som man satt i bilar, som satt ihop. Medans hon åkte så fick jag och Angelica pengar till lotter. Det gick inte så jätte bra men vi van andra pris det var en plast ros men den var fin i allafall. Vi gick och kollad på stånden lite och sen kom vi fram till ett ställe om dom gav ut smakprov på spanska våfflor, och det vär jätte gott så jag, Angelica och pappa köpt en varsin. Gabriella ville inte ha någon för hon hade en sockervadd som hon köpte innan oss. Sedan gick vi till ett stånd där dom sålde godis och där fick vi välja en sak var. Jag valde en godisrem. Men sen så åkte vi hem. När vi var hemma så gick vi ut och cycklade lite, sen gick vi ut i skogen med Ozzy och jag och Angelica plockade 14 olika blomsorter som vi la tillsamans. När vi kom hem så åt vi kvällsmat , och sedan packade jag för jag skulle hem till Stockholm nästa dag.

Kommentarer
Postat av: Gabby

Vad roligt =)

2009-06-20 @ 15:58:46
URL: http://aprikosblomma.blogg.se/
Postat av: Malin

Aaa det var jätte roligt.

2009-06-23 @ 20:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0