Skolavslutning

Nu är jag hemma, och jag har haft skolavslutning.Men det var en regnig skolavslutning,eller det regnade inte när vi sjöng men det gjorde det innan så det var blött ute. Vi sjöng bara den blomster tid nu kommer, och sen så delade 6-åringarna ut rosor till 6-orna. Sedan gick vi in i klassrummet och då läste 2 i vår klass utt varsin dikt. Sen fikade vi och sa hej då till klasskamraterna och till fröken. Nu så vill jag säga glad sommar  till alla er som har läser min blogg och även Ida,Hanna,Ebba och Gabby.Jag kommer speciellt sakna Ida,Hanna och Gabby efter som ni ska börja i en annan skola efter lovet. På det här sommarlovet så ska jag ta det lungt och äta glass och jordgubbar och även sola och bada.
Hoppas vi ses snart igen.Jag kommer även att blogg lite på lovet ochskå.

 


Kommentarer
Postat av: Ebba

Kul att du kommer att sakna mig! Jag kommer också att sakna dig också nu när du är i Skåne.

2009-06-10 @ 22:34:53
Postat av: Gabby

Naws. Saknar dig också <3. Vill veta när du är hemma.

2009-07-04 @ 09:02:31
URL: http://aprikosblomma.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag kommer hem om en vecka. Onsdag den 15 Juli.

2009-07-08 @ 14:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0