Dårligt väder

Jag vaknade på morgonen, och efter bara en stund så åt vi frukost. Efter det så duschade jag och satte sedan på kläderna, och efter en timme så åkte jag, Åsa, Åsas mamma, och Marie iväg till en klädaffär som det ver rea på, men det fanns bara vuxen kläder så jag kunde inte köpa något. Men jag följde med bara för att pappa var inte hemma, för han skulle iväg till en resturang med några anndra, så därför följde jag med Åsa för annars skulle jag inte ha något att göra. Sen när vi kom hem så åt vi mat, vi åt kycklingbitar med ris. Eftersom att det var så dårligt väder så hade vi tänkt att vi skulle kolla på film och äta godis så vi gick ner till affären med Ozzy. Vi lämnade Ozzy utanför eftersom att man inte får ta med sig hundar in på mataffärer. Vi gick och köpte det som vi skulle ha, och sen när vi kom ut så var Ozzy jätte glad att vi kom, för att han gillar inte att vara ensam. Vi gick hem och satte på filmen " Vi hade allafall tur med vädret, igen",och la upp godiset i skålar.När vi hade kollat klart på filmen så gick jag in på datan och bloggade lite, och för bara en liten stund sedan så kom pappa hem. Men nu kommer jag nog inte blogga mera idag ses nog i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0