På Eskilstuna

Idag efter jag och Gabby hade varit i Centrum så åkte vi och hennes familj till Eskilstuna för hennes lillasyster hade en cup som var idag.När vi kom dit så hade hon sin sista match.Sen när hon hade duchat och byttom så skulle vi åka iväg.Jag och Gabby hade jätte kul vi åkte karuseller där och åt poppcorn sen efter det så åkte jag, Gabby och hennes föräldrar hem, men hennes lillasyster och hennes lag sov över på ett ställe och det var deras lag som skulle åka karuseller men då ville jag och Gabby också det.Det var en speciell karusell som vi gillade mäst så det åkte vi mäst.För att det var mycket roligare än alla anndra.

Kommentarer
Postat av: Gabby

Höhöh. Våran karuselldag :D

2009-06-03 @ 19:12:15
URL: http://aprikosblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0