Fredagskväll

Ikväll så ska min kompis Gabby sova över hos mig vi ska kolla på Talang och äta gott. Solen skiner nu ute nu, vi kollar på Talang snart ska jag gå och hämta godiset.Tidigare idag så var jag i skolan. Och efter skolan så cycklade jag, Gabby,Julia och Ida hem till Ida , när vi var hemma hos henne så bakade vi chokladbollar men det blev lite löst så vi la upp allt på en talrik och hällde vi på pärlsocker.Efter det så la vi den i kylen.Efter 20 min så tog vi ut den och dog en bit var ,och så fick vi en bulle var sen gick vi in på datan ett tag sen var kolcken mycke och jag och Gabby cycklade hem tillsamans då bestämde vi oss för att hon skulle sova över hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0