Skånes djurpark

Hejsan. Igår så var jag, Angelica, Gabriella, pappa och Åsa på Skånes djurpark och det var lite juligt för att det fanns ljusslingor och det fanns också tomtenissar och jultomtar där. Det fanns lite stånd där man kunde köpa olika saker och framförallt fanns det djur. Det fanns en jultomte där som delade ut julklappar så vi gick dit och där fanns det också lussebullar, så jag och Angelica deldae på en för dom var så stora. Efter vi hade kollat på alla dom olika djuren och varit hos tomten så åkte vi hem. Sen lite senare på kvällen så kollade vi på Robinson och åt glass.
Sen idag så skulle vi åka hem, och vi åkte ett tåg som tog lite längre tid än X2000 tåget. När man åker X2000 så tar det 3 och en halv timme, men nu så tog det 4 timmar och 45 minuter. Under resan så ritade vi, skrev önskelistor till pappa, åt mat och Angelica gjorde lite av sina läxor. Vi satt längst bak i tåget så vi kunde se ut bakom tåget och det såg ganska fint ut så jag tog ett fotto. Sen när vi var framme vid 3 tiden så vad det ett tag tills Angelicas & Gabriellas mamma skulle hämta dom, så vi köpte en varsin glass. Pappa & Gabriella tog en Magnum glass, Angelica tog en Twister och jag tog en Nogger.

              
              

Kommentarer
Postat av: Gabby

Kul :D <3

2009-11-30 @ 18:33:34
Postat av: Malin

Aaa det var kul :D

2009-11-30 @ 20:51:29
Postat av: Hanna

Tomten xD <3<3

Gott me Nogger =D <3

2009-12-01 @ 14:04:26
Postat av: Hanna

Bilderna va också sjukt snygga xD <3

2009-12-01 @ 14:15:43
Postat av: Malin

Jag tror att min favorit glass är Nogger.

2009-12-01 @ 14:24:42
Postat av: Gabby

Bilden vart skitbra :)

2009-12-01 @ 19:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0