Veckans bild

Hej, jag har inte skrivit på ett litet tag så jag ska berätta vad jag har gjort. I onsdags så gjorde jag inte något speciellt, förutom att jag packade min väska för på torsdagen så skulle jag till pappa efter skolan. Men Angelica & Gabriella följde också med. Men nu idag så var vi ute i skogen med Ozzy, och sen så kollade vi på vidios när vi var små. Men nu så har pappa har börjat lagat mat. Eller jag tror det i alla fall, och vi ska äta tacos :D Men sen lite senre ikväll så ska vi äta chips & godis och kolla på Idol. Jag vet inte vem jag tror ska åka ut, men vi får vell se. Men nu så ska jag lägga upp veckans bild.

         

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin bild =]

Det va tur att Erik & Tove inte åkte ut (a) <3

2009-12-01 @ 14:02:11
Postat av: Malin

Aaa det var tur.

2009-12-01 @ 14:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0