Gårdagen

Igår på dagen så var jag och min familj hos morfar för att äta lunch. Vi var där ganska länge efter att vi hade ätit lunch så gick vi in, för det hade blivit lite kalt. Där inne så fick vi effterrätt. Vi fick glass med bär. Och efter ett tag efter vi hade ätit glass med bär så åkte vi hem. På vägen hem så lämnade vi Amanda hos Sebastian. Sen så åkte jag och mamma till mataffären och köpte godis och lita andra saker. Sen när vi kom hem så satte jag mig framför tv, med en skål med godis. Jag kollade inte på något speciellt pogram. Det blev lite olika, för jag satte på tv när det var mitt i ett. När klocka var 23:00 så gjorde jag iorning mig och la mig och läste lite i en hund tidning sen så somnade jag.

Kommentarer
Postat av: Gabby

Godis :P

2009-09-13 @ 17:06:41
Postat av: Anonym

Guuud vad gott! Nu blev ju jag jätte sugen på godis XD.

2009-09-28 @ 18:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0