Innan jag åker

Hej, nu ska jag bara skriva ett litet kort inlägg innan jag ska åka iväg. Pappa är i Stockholm och har nyss hämtat Angelica och Gabriella och är på väg hit med husbilden och där ska vi sova i helgen på ett kampingläger. Sen så är våran kusin med också. Jag kommer inte kunna skriva något förens på söndag för jag kommer inte ha tillgång till en dator. Sen så kommer jag också lägga upp lite bilder från helgen på söndag. Nu så ska jag bara läga upp en bild på min hamsters nya bur som vi hämtade i onsdags.

       


Kommentarer
Postat av: Gabby

Sv: jag vet faktiskt inte... Orkar nog inte göra så mycket mer än att vara hemma :S <3

2010-04-30 @ 18:14:26
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0