Marabou med polka

Hej, idag så var det molnigt på morgonen och sen vid nio så började det snö ganska mycke och sen när jag skulle hem så var det väldigt blött ute. Lite senare i kväll så ska jag på träning och innan de så ska jag ha gjort engelska läxan klar som är tills i morgon. Pratade med Gabby innan på facebook och då bestämde vi att vi skulle träffas sen på lördag för det var ju ganska länge sen vi träffades.
Sen så såg jag att det hade kommit ut en ny smak med polka men jag har inte smakat den än men har ni gjort det?


          

Kommentarer
Postat av: Gabby <3

Aa, det var aslänge sen!



Btw, den verkar rätt god :) <3

2010-04-21 @ 17:24:29
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0